עיצוב פנים לבית

כל חדר בבית שבו אנחנו גרים מקנה אווירה שונה, אתם יכולים להיות באותו החדר בדיוק אך עם שני סגנונות עיצובים שונים, ובכל סגנון אתם תרגישו אחרת לגמרי.

כאשר חושבים לעשות עיצוב פנים לבית צריך לחשוב היטב מה הוא הסטייל והטעם האישי שלכם, כי בסופו של דבר אתם הם אלה שגרים בתוך הבית, ולא האדריכל או מעצב הפנים – בית שיהיה מעוצב לטעמכם הוא בית שבסופו של דבר יהיה לכם נעים לגור בו.

התפקיד של מעצב פנים הוא להשתמש בכישוריו , בניסיון שלו וכמובן בדמיון ולייצר סינרגיה שבסופו שתשלים את החזון ההתחלתי ובכך להפוך את החלום של הלקוח למציאות.

עיצוב פנים סלון גדול עם משרד גלית אדריכלות

משרד גלית אדריכלות הוקם בשנת 2000. במרוצת השנים תכננו והשלמנו מגוון פרויקטים ייחודיים: וילות, בתי יוקרה, תכנון שכונות, תמ"א 38, בנייה ציבורית ועיצובי פנים. הקו המנחה את משרדנו בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים הינו השמת דגש על חשיבה יצירתית, פרוגראמה, פונקציונליות וצרכי הלקוח.

אנו שואפים בכל פרויקט לפרוץ גבולות בעיצוב וחדשנות תוך התחשבות בסביבת הפרויקט ובעלי הנכס, במשרדנו תגשימו את חלומותיכם לבית מיוחד ומעוצב להפליא ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות.

כאמור אנחנו לא מתפשרים על איכות העבודה שלנו וכמובן גם על הצוות שאותו בחרנו בקפידה ! צוות האדריכלים שלנו יכול לעשות כל סוג של עיצוב פנים לבית – בין אם מדובר על סטייל מודרני עכשווי ובין אם על סטייל כפרי, תוכלו לסמוך על הצוות שלנו שידע לקלוע במדויק לטעמכם.

לקבלת מידע נוסף על עיצוב פנים סלון גדול ועל עיצוב פנים לבית התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

צרו קשר

גלית גליה-כהן
טלפון: 077-7502700
נייד: 050-5705549
כתובות: וייצמן 63 נהריה, הנשיא 12 צפת.

דברו איתנו